شهدای مرصاد

وبلاگ شهدای مرصاد فعالیت در عرصه های فرهنگی،اجتماعی،مذهبی،سیاسی (ایران)
شهدای مرصاد
وبلاگ فرهنگی،اجتماعی "شهدای مرصاد"
(این وبلاگ در سال 92 و 93 جزء سه وبلاگ برتر استان خراسان رضوی شناخته شده)
بایگانی
یاد شهدا
آیه قرآن تصادفی مهدویت امام زمان (عج)
عملیات انتقام سخت

طراحی

رفیق شهیدم

طراحی

طبقه بندی موضوعی
خبرنامه پیامکی
کارنامه عملیاتهای دفاع مقدس
جنگ دفاع مقدس

حامد زمانی از اینکه نشان دهد فرد معتقدی است ترسی ندارد و به گفته خودش اگر اعتقادات سیاسی و مذهبی خود را شکار نمی‌کرد می‌توانست از هر طیفی هوادار داشته باشد. یا حمله به زمانی به خاطر همین موضوع است؟ متاسفانه در کشور ما پدیده عجیبی در حال رشد است و آن دیکتاتوری و خودرایی عامه است. ویژگی بارز این پدیده این است: روشن‌فکری آن است که من می‌گویم؛ بهترین اعتقاد آن است که من می‌گویم؛ آینده خوب آن است که من ترسیم می‌کنم؛ خواننده خوب آن است که من دوستش دارم؛ موسیقی خوب آن است که من گوش می‌دهم؛ دم بد آن است که با من نیست؛ دم خوب آن است که با من است... دیکتاتوری فردی از فضای مجازی شروع شده و دیکتاتورهای مجازی سوار موج می‌شوند و فرد را تخریب می‌کنند و از اینکه به فرد مورد نظر فحاشی کنند و هر نسبت ناروایی را متوجه او کنند ابایی ندارند.

*خواننده‌ای پیدا شده که جدای از اعتقاداتش وقتی می‌خواند دل خانواده شهدا تسکین می‌یابد، وقتی می‌خواند شور انقلابی برخی از طیف جوانان را فرا می‌گیرد، وقتی حماسی می‌خواند احساس غرور می‌کنیم، وقتی درباره امام رضا (ع)می‌خواند دلمان را به مشهد می‌برد. این کارها جای کدام خواننده و هنرمند را تنگ کرده است؟ اصلا همین هجمه های بدخواهان نشان می دهد او راه مستقیمی درپیش گرفته است. حامد زمانی همان توصیه رهبری را همواره آویزه گوش خود خواهد کرد، آنجایی که حامد زمانی درباره  اجرای قطعه "مرگ بر آمریکا" از مقام معظم رهبری شنید:" ترانه مرگ بر آمریکای شما، مرگ بر آمریکای سال 92 بود؛ شنیدم که به این کار زیاد حمله کردند، بگذار حمله بکنند که اگر حمله نمی‌کردند باید عزا می‌گرفتید؛ شما هم دلسرد نشوید و یکی دیگر هم بسازید." و بعد از این توصیه بود که  واز «گزینه‌های روی میز» ساخته شد و قرار است "مرگ بر آمریکا" و "گزینه های روی میز" های دیگر ساخته شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی