شهدای مرصاد

وبلاگ شهدای مرصاد فعالیت در عرصه های فرهنگی،اجتماعی،مذهبی،سیاسی (ایران)
شهدای مرصاد
وبلاگ فرهنگی،اجتماعی "شهدای مرصاد"
(این وبلاگ در سال 92 و 93 جزء سه وبلاگ برتر استان خراسان رضوی شناخته شده)
بایگانی
یاد شهدا
آیه قرآن تصادفی مهدویت امام زمان (عج)
عملیات انتقام سخت

طراحی

رفیق شهیدم

طراحی

طبقه بندی موضوعی
خبرنامه پیامکی
کارنامه عملیاتهای دفاع مقدس
جنگ دفاع مقدس

۱۹ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است


پیامک مخصوص یادآوری روز زن به شوهر:
عزیزم، بقچه لباس‌هایت را عاشقانه بستم تا اگر باز برایم قابلمه خریدی، زیربغلت بزنم و بفرستمت خونه مامان‌جونت! روز زن پیشاپیش مبارک!

عکسهای محمد جواد بامری

پس از گذشت 4 ماه از حمله به جان جوان آمر به معروف در سرخس، بازوی سمت راست او عفونت کرده و باید آن را به تیغ جراحان بسپارد و چشم انتظار دعای مردم است.

جانباز محمدجواد بامری

جانباز امر به معروف در سرخس....

جانباز محمدجواد بامری

هنوز زمان زیادی از حمله به آمران به معروف و ناهیان از منکر در نقاط مختلف کشور نمی گذرد که متاسفانه این بار در شهرستان سرخس شاهد حمله به آمر به معروف و ناهی از منکربودیم. اتفاقی تلخ که باید نسبت به این مسئله گریست.

آغاز "ثبت‌نام یارانه نقدی" از 20 فروردین + جزئیات نحوه ثبت نام

خبرگزاری فارس: آیین نامه تبصره هدفمندی یارانه ها ابلاغ شدهیات وزیران در دومین جلسه خود در تاریخ دهم فروردین آیین‌نامه اجرایی تبصره (۲۱) قانون بودجه سال ۱۳۹۳ کل کشور را بررسی و تصویب کرد.

IRGC Commander: Iran to Give "Stunning" Response to Enemies' Threats
TEHRAN (FNA)- Commander of the Quds Force of the Islamic Revolution Guards Corps (IRGC) Major General Qassem Suleimani hailed the preparedness of the Iranian Armed Forces, and said Iran will give a stunning response to the enemies in case of any possible attack on the country.

"The enemies do not realize that the Iranian people are able to astound them," Major General

اخبار,تحویل پیکر شهید دانایی‌فر به ایران

اخبار سیاسی - تحویل چهار مرزبان ایرانی به همراه پیکر شهید دانایی‌فر به ایران

دقایقی پیش یک عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت: پیکر شهید دانایی‌فر یکی از ۵ مرزبان ایرانی که توسط گروهک تروریستی جیش‌العدل ربوده و به شهادت رسیده به همراه ۴ مرزبان کشورمان تحویل رابط ایرانی در پاکستان شد.

فیس بوک

شاید دانشمندان، پیدایش و مرگ شبکه‌ های اجتماعی همچون فیس بوک را شبیه سرنوشت بیماری ‌های همه ‌گیر بدانند هماهنطور که دانشمندان با استفاده از مدل‌ های ریاضی، مرگ فیس ‌بوک را طی چند سال آینده، پیش ‌بینی کرده ‌اند. اما زمان مرگ فیسبوک اهمیت چندانی ندارد آن چه مهم است اطلاعاتی است که در اختیار سردمداران نهادهای پشت پرده این شبکه اجتماعی  قرار دارد.