شهدای مرصاد

وبلاگ شهدای مرصاد فعالیت در عرصه های فرهنگی،اجتماعی،مذهبی،سیاسی (ایران)
شهدای مرصاد
وبلاگ فرهنگی،اجتماعی "شهدای مرصاد"
(این وبلاگ در سال 92 و 93 جزء سه وبلاگ برتر استان خراسان رضوی شناخته شده)
بایگانی
یاد شهدا
آیه قرآن تصادفی مهدویت امام زمان (عج)
عملیات انتقام سخت

طراحی

رفیق شهیدم

طراحی

طبقه بندی موضوعی
خبرنامه پیامکی
کارنامه عملیاتهای دفاع مقدس
جنگ دفاع مقدس

۱۸ مطلب در آذر ۱۳۹۲ ثبت شده است

هنوز زمان زیادی از حمله به آمران به معروف و ناهیان از منکر در نقاط مختلف کشور نمی گذرد که متاسفانه این بار در شهرستان سرخس شاهد حمله به آمر به معروف و ناهی از منکربودیم. اتفاقی تلخ که باید نسبت به این مسئله گریست.

 

قانون

استقرار و استمرار نظام توحیدی در دوران ظهور امام مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) جز بر پایه قانون و رعایت همگانی آن تحقق نمی‌یابد. قانون‌مداری در همه ابعاد اجتماعی عصر ظهور، اصلی‌ترین رکنی است که گسترش عدالت در همه جای زمین را تضمین می‌کند.

250 روش برای نه گفتن

 بله...البته...مشکلی نیست... کلماتی هستند که بی اراده و بدون این که واقعیت داشته باشند از دهان شما خارج می شوند و خیلی دیر به این نتیجه می رسید کاری که از شما خواسته شده است را دوست ندارید انجام دهید و یا وقتی برای آن ندارید . شاید شما توان مالی ندارید که به کسی قرض دهید ، وقت آن را ندارید که با دوستانتان به خرید بروید و یا کاری که همکارتان به شما محول می کند وظیفه شما نیست اما انجام می دهید . خودتان هم تعجب میکنید که چطور انجام چنین کارهایی را پذیرفته اید. از خود می پرسید چگونه این مسائل برای من پیش می آید؟

تربیت فرزند و باز کردن گره از تارهاى فوق‌العاده ظریف عواطف کودک، تنها با سرانگشتان مادر امکان‌پذیر است
تکیه‌ی مداوم بر ارتقای آگاهی نمی‌تواند مشکل‌گشای وضع نابسامان فرهنگی امروز جامعه‌ی ما باشد ...

جامعه‌ی ایرانی یک جامعه‌ی در حال توسعه است و به اقتضای در حال توسعه بودن، به نوعی از ساختارها و پیوندهای گذشته‌ی خود متفاوت می‌شود

کربلا سخت‌ترین امتحان بود، خیلی‌ها اصلاً نیامدند ...

2105_note.jpgهر عَلمی که برای امام شهید شیعیان بر افراشته شده، مقدس شمرده و تکریم می‌شود

نقل است ذهن بزرگی درگیر این سؤال شد که چرا خداوند چنین شأن عظیمی را برای حضرت حسین (علیه‌السلام) قرار داده است و روضۀ و اشک بر عزای او را چنین پرجلال و محترم شمرده.

مشکل ما این است که فکر می کنیم و تجربه می کنیم پس باید فیلم بسازیم ، مسئله آنجاست که امروز هر رشته ای دارای یک الگوست و فقط نام الگو در میان است و عده ای انسان به تقلید از این الگو زندگی می کنند ، سلام می دهند ، لباس می پوشند و نگاه می کنند و گاهی هم محبت …

رسانه‌های بیگانه‌ی فارسی‌زبان با برداشت‌های افراطی از فرهنگ غرب نه تنها به دنبال تحکیم ارزش‌های مشترک فرهنگی بشریت نیستند بلکه به عنوان میدان‌دار ارزش‌های غربی با زیر پا گذاردن هر اخلاقی به نام محدودیت و سنت، نوع خاصی از سبک زندگی را دنبال می‌کنند که می‌توان آن را فرهنگ و سبک زندگی شیطانی نام‌گذاری کرد.