شهدای مرصاد

وبلاگ شهدای مرصاد فعالیت در عرصه های فرهنگی،اجتماعی،مذهبی،سیاسی (ایران)
شهدای مرصاد
وبلاگ فرهنگی،اجتماعی "شهدای مرصاد"
(این وبلاگ در سال 92 و 93 جزء سه وبلاگ برتر استان خراسان رضوی شناخته شده)
بایگانی
یاد شهدا
آیه قرآن تصادفی مهدویت امام زمان (عج)
عملیات انتقام سخت

طراحی

رفیق شهیدم

طراحی

طبقه بندی موضوعی
خبرنامه پیامکی
کارنامه عملیاتهای دفاع مقدس
جنگ دفاع مقدس
افسران - سخنان آیت الله ناصری در خصوص آثار منفی استفاده از ماهواره

آیت الله محمد ناصری، استاد اخلاق و عرفان حوزه علمیه اصفهان، در جلسه اخلاق که امروز پس از اقامه نماز ظهر و عصر در جمع نمازگزاران مسجد کمرزرین اصفهان برگزار شد،درباره تأثیر شنیدنی های غیر شرعی خاطر نشان کرد: متاسفانه استفاده از ماهواره ها در خانه ها بسیار فراوان و عادی شده است و این ابزار جامعه را به فساد و تباهی کشانده است و خدا می داند که عقوبت مخترع این ابزار در روز قیامت چیست .

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر اصفهان، در خصوص تأثیر منفی روحی ماهواره بر باطن و تربیت دینی فرزندان در خانواده گفت: ماهواره امروز بلای خانواده ها شده و خانواده ای که از ماهواره استفاده می کند، نباید از ترک نماز فرزند خود تعجب کند و نباید انتظار داشت خانواده از لحاظ روحی و اخلاقی سلامتی خود را حفظ کند.

استاد اخلاق و عرفان حوزه علمیه اصفهان، به حدیثی از حضرت علی(ع) اشاره کرد و افزود: ایشان می فرمایند خانه ای که در آن مشروب، آلات قمار و موسیقی در آن است، در آن خانه ملائک وارد نمی شوند و نه تنها از رحمت خدا دور است؛ بلکه مورد غضب خدا نیز است و مؤمن نیز نباید به این خانه رفت و آمد کند.

وی در خصوص نقش ماهواره‌ها در زندگی امروز خانواده‌ها گفت: اگر کسی نگران فساد و تباهی خانواده و اطرفیان خود است به صورت جدی از ماهواره پرهیز کند و خدا می داند این ماهواره چه عوارض سویی بر رفتار و سعادت اعضای خانوداه ها می گذارد.
وی در در خصوص صفات متقین واقعی و شیعیان راستین اهل بیت(ع) تصریح کرد: هر کسی نمی تواند خود را در زمره مؤمنان و شیعیان حقیقی قلمداد کند؛ چرا که مولای متقیان نزدیک به 100 صفت در خصوص ویژگی های مومنین ذکر می کنند و این یعنی شیعه حقیقی شدن کار هر کسی نیست.

استاد اخلاق و عرفان حوزه علمیه با اشاره به مفهوم شیعه در لفظ و اصطلاح افزود: شیعه از مفهوم تشییع است و تشییع به معنای پیروی و رهروی کردن است وشیعه کسی است که در همه امور رهرو بی چون و چرای اهل بیت(ع) باشد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) اصفهان، در خصوص ویژگی متقین از منظر حضرت علی(ع) اظهار داشت: ایشان می فرمایند مؤمنان تنها به مطالبی گوش می دهند که به نفع دین و حیات، اجتماع و امور عام المنفعه

Komail

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی