شهدای مرصاد

وبلاگ شهدای مرصاد فعالیت در عرصه های فرهنگی،اجتماعی،مذهبی،سیاسی (ایران)
شهدای مرصاد
وبلاگ فرهنگی،اجتماعی "شهدای مرصاد"
(این وبلاگ در سال 92 و 93 جزء سه وبلاگ برتر استان خراسان رضوی شناخته شده)
بایگانی
یاد شهدا
آیه قرآن تصادفی مهدویت امام زمان (عج)
عملیات انتقام سخت

طراحی

رفیق شهیدم

طراحی

طبقه بندی موضوعی
خبرنامه پیامکی
کارنامه عملیاتهای دفاع مقدس
جنگ دفاع مقدس
افسران -  خودسازی مهمترین رکن تبیین سبک زندگی اسلامی در جامعه است

مشاور امور بانوان معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد:

مشاور امور زنان معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به نقش خانواده و به‌ویژه بانوان در احیای سبک زندگی اسلامی و ایرانی در جامعه، گفت: خودسازی مقدمه داشتن جامعه‌ای پویا و مبتنی بر خواسته‌های الهی است.

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، نشست تخصصی بخش نهادها و مؤسسات قرآنی با موضوع «بررسی نقش مؤسسات قرآنی بر سبک زندگی قرآنی»، شب گذشته 26 تیرماه با حضور «شهدخت پورابراهیم» مشاور امور بانوان معاونت قرآن و عترت (ع) وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن شماره 1 بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن برگزار شد.

در این نشست، پورابراهیم با اشاره به هدف از اصلاح سبک زندگی و هدایت آن به سوی زندگی قرآنی گفت: سبک زندگی اسلامی و قرآنی با هدف پایه‌گذاری تمدن اسلامی مطرح شده است و آموزش‌های قرآنی باید بر این پایه نهادینه شود.

وی با بیان اینکه ما در بخش‌های سخت افزار، حوزه‌های علمی، نظامی، علوم تجربی پیشرفت‌های قابل توجهی داشته‌ایم، تصریح کرد: در بخش‌های نرم افزاری تا کنون به نتیجه مطلوبی نرسیده‌ایم، بنابراین باید در این حوزه‌ها با برنامه‌ریزی‌های صحیح نقص‌های موجود را برطرف کنیم.

مشاور امور زنان معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به غلبه فرهنگ غربی بر فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی در سال‌های اخیر، افزود: آموزه‌های قرآنی باید به طور شایسته‌ای بر فرهنگ کشور تأثیر بگذارد تا از این طریق از نفوذ فرهنگ غرب بر رفتار دینی آحاد جامعه جلوگیری کرد که در این راستا مؤسسات قرآنی به عنوان افسران فرهنگی نظام اسلامی در خط مقدم مبارزه فرهنگی با دشمنان باشند.

Komail

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی