شهدای مرصاد

وبلاگ شهدای مرصاد فعالیت در عرصه های فرهنگی،اجتماعی،مذهبی،سیاسی (ایران)
شهدای مرصاد
وبلاگ فرهنگی،اجتماعی "شهدای مرصاد"
(این وبلاگ در سال 92 و 93 جزء سه وبلاگ برتر استان خراسان رضوی شناخته شده)
بایگانی
یاد شهدا
آیه قرآن تصادفی مهدویت امام زمان (عج)
عملیات انتقام سخت

طراحی

رفیق شهیدم

طراحی

طبقه بندی موضوعی
خبرنامه پیامکی
کارنامه عملیاتهای دفاع مقدس
جنگ دفاع مقدس

شبکه اجتماعی

شما چقدر در شبکه های اجتماعی فعال هستید؟ تقریبا سه نفر از هر چهار انسان بالغ آنلاین از شبکه های اجتماعی استفاده می‌کنند. گروه سنی ۲۹-۱۸ با مجموع ۹۰ درصد، بزرگ‌ترین گروه سنی استفاده کننده از شبکه های اجتماعی است. فیسبوک با ۱.۲۶ میلیارد نفر کاربر، محبوب‌ترین شبکه اجتماعی است. هدف اصلی استفاده از فیسبوک ایجاد ارتباط میان دوستان و اعضای خانواده است. فیسبوک همچنین ابزاری است برای به اشتراک گذاری عکس، ویدیو، آهنگ و داستان. توییتر، لینکداین، یوتیوب و اسنپ چت هم از محبوبیت بالایی برخوردار هستند که هر کدام برای کارهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به عنوان مهم‌ترین نکته، شما همیشه باید مراقب اطلاعات شخصی خودتان باشید. هیچ وقت اطلاعات خصوصی خود را در شبکه های اجتماعی با دیگران به اشتراک نگذارید. همیشه اندازه سن خود رفتار کنید و سعی نکنید خود را بیشتر از حد واقعی جذاب نشان دهید. فقط موارد مهم را به اشتراک بگذارید. احتمالا برای دیگران اهمیتی ندارد که شما هر روز چه کار می‌کنید و کجا می‌روید. باید قبل از تگ کردن دیگران، از آنها اجازه بگیرید.

برای اینکه مطمئن شوید به بهترین شکل ممکن از شبکه های اجتماعی استفاده می‌کنید، سری به کلاس‌ها و منابع آنلاین بزنید، یک چک لیست درست کنید از مواردی که می‌خواهید از حضور آنلاین خود به دست آورید و اگر سوالی داشتید از ما بپرسید، ما مشتاق پاسخ دادن به سوالات شما هستیم.

آیا به طور فعال در شبکه های اجتماعی حضور دارید؟ کدام شبکه اجتماعی را بیشتر می‌پسندید؟ آیا عدم رعایت آداب استفاده از شبکه های اجتماعی توسط دیگران شما را آزار می‌دهد؟ منتظر نظرات شما در بخش دیدگاه‌ها هستیم. اینفوگرافیک زیر را بررسی کنید تا اطلاعات بیشتری در این مورد به دست آورید.

اینفوگرافیک آشنایی با آداب استفاده از شبکه های اجتماعی:

facebook

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی