شهدای مرصاد

وبلاگ شهدای مرصاد فعالیت در عرصه های فرهنگی،اجتماعی،مذهبی،سیاسی (ایران)
شهدای مرصاد
وبلاگ فرهنگی،اجتماعی "شهدای مرصاد"
(این وبلاگ در سال 92 و 93 جزء سه وبلاگ برتر استان خراسان رضوی شناخته شده)
بایگانی
یاد شهدا
آیه قرآن تصادفی مهدویت امام زمان (عج)
عملیات انتقام سخت

طراحی

رفیق شهیدم

طراحی

طبقه بندی موضوعی
خبرنامه پیامکی
کارنامه عملیاتهای دفاع مقدس
جنگ دفاع مقدس

پایان انتظار ۳۱ ساله مادر شهید صبوریمادر شهید بهروز صبوری برای تحویل گرفتن جنازه فرزند گمنامش امروز در میان استقبال باشکوه مردم بوشهر وارد این شهر شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، پیکرپاک این شهید سال 89 همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان شهید گمنام در دانشگاه خلیج فارس بوشهر به خاک سپرده شد و اکنون پس از مشخص شدن هویت شهید پس از آزمایش های دی ان ای مادر صبورش پس از 31 سال دوری به دیدن فرزند شهیدش آمده است.

مادر شهید بهروز صبوری همراه با اعضای خانواده  امروز پس از ورود به فرودگاه بوشهر به دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر رفت و سپس راهی دانشگاه خلیج فارس شد.

مادر شهید صبوری پس از ورود به یادمان شهدای گمنام دانشگاه خلیج فارس ابتدار بر مزار شهید گمنام آرمیده در کنار مزار فرزند شهیدش حاضر شد و فاتحه خواند و سپس با قرار دادن قرآن کریم و گل و حنا  و چیدن سفره هفت سین ساعتی را با  فرزند شهیدش خلوت کرد.  

وی در مصاحبه با خبرنگار ما با تشکر از سال ها مهمان نوازی مردم بوشهر  و دانشجویان از فرزند شهیدش گفت: هرگز در طول سال های انتظار و فراق خسته نشده ام و همواره برای یافتن فرزندم جستجو کردم و می دانستم خدا او را به من می رساند.

مادر شهید صبوری می گوید: فرزندم فدای سر امام حسین و ابوالفضل العباس شد و اکنون اجازه اش را گرفته ام و فرزندم را با خودم به شهرم (تهران) خواهم برد.

شهید بهروز صبوری درسال 61 در منطقه سومار در عملیات مسلم بن عقیل به شهادت رسید.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی