شهدای مرصاد

وبلاگ شهدای مرصاد فعالیت در عرصه های فرهنگی،اجتماعی،مذهبی،سیاسی (ایران)
شهدای مرصاد
وبلاگ فرهنگی،اجتماعی "شهدای مرصاد"
(این وبلاگ در سال 92 و 93 جزء سه وبلاگ برتر استان خراسان رضوی شناخته شده)
بایگانی
یاد شهدا
آیه قرآن تصادفی مهدویت امام زمان (عج)
عملیات انتقام سخت

طراحی

رفیق شهیدم

طراحی

طبقه بندی موضوعی
خبرنامه پیامکی
کارنامه عملیاتهای دفاع مقدس
جنگ دفاع مقدس

110

نائب المهدی(عج):
آیت الله مصباح فرمودند: نمی خواهم مبالغه کنم، اما هر چه فکر می کنم هیچ کس را نمی توانم بیابم که بگویم نائب امام زمان است جز سید علی خامنه ای.
کارهایی که مقام معظم رهبری کرده، واقعا نمی شود در این گونه تریبون ها آنها را بیان کرد. آقا در دیدار با مسئولان گفتند: من با واقعیات صحبت می کنم، چه خبرتان است؟ بروید ببینید کشور را به راحتی خدای متعال، پیش خواهد برد؛ همت کنید، نصرت خداوند متعال پشت سر شما خواهد بود.
می دانید الان که گرانی داریم و این مشکل حل نمی شود، باید ایمان داشته باشیم؛ کفران بورزید و مسئولان در راه خدا نباشند، قحطی می آید، گرانی می آید؛ مسئولین نباید این گونه باشند.
رهبر انقلاب ایمان آورده است و خدا پشت سرش هست. اقداماتی انجام داده است که در قالب بیان نیست؛ این همه مشکلات وارد هر کشوری می شود، تا حالا تسلیم شده بود.
این دل باید متصل به امام زمان سلام الله علیه باشد. این تعبیر بی ادبانه است اما به قولی رهبر معظم هر وقت کم می آورد جمکران را انتخاب می کند و گریه و گریه. مقام معظم رهبری علوم سیاسی نخوانده اند، فقط حواسشان به ایران نیست، خبر ندارید که کشورهای منطقه را نیز اداره می کنند، انقلاب های منطقه را دارند اداره می کنند و یک گل سر سبد است که باید دست و پایش را ببوسیم و باید دعا کنیم وجود ایشان را برایمان حفظ کند.
در جلسه ای بودم با نخبه ها، یکی از نخبه ها آمد و گفت: یک خارجی به ما گفت که چطور شما این همه رشد به یکباره به دست آوردید، فضایی و هسته ای و سلول های بنیادین و فلان و فلان. گفتم: قران ما، ما را دعوت به علم می کند. گفت: نه، شما یک رهبری دارید که حواسش به همه جا هست.
نمی دانم چطوری یک انسان می تواند این گونه باشد. به قولی آقا قهرمان ملی است؛ کارگردان ها می آیند، آقا حرف دارد که بزند. ادیبان می آیند، آقا حرف دارد. سیاسیون می آیند، آقا حرف دارد. اقتصاددانان می آیند، آقا حرف دارد که بزند؛ مگر یک انسان چقدر مسلط است؟ قدر رهبرمان را بدانیم، قدر اسلام را بدانیم و با استدلال پای آن بایستیم.
(حجت الاسلام سید محمود نبویان در جمع دانشجویان حاضر در طرح ولایت در مسجد امام رضا (ع) دانشگاه فردوسی مشهد)
 
......................................

اللهم احفظ سیدنا و قائدنا و مولانا سید علی الحسینی الخامنه ای

Komail

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی