شهدای مرصاد

وبلاگ شهدای مرصاد فعالیت در عرصه های فرهنگی،اجتماعی،مذهبی،سیاسی (ایران)
شهدای مرصاد
وبلاگ فرهنگی،اجتماعی "شهدای مرصاد"
(این وبلاگ در سال 92 و 93 جزء سه وبلاگ برتر استان خراسان رضوی شناخته شده)
بایگانی
یاد شهدا
آیه قرآن تصادفی مهدویت امام زمان (عج)
عملیات انتقام سخت

طراحی

رفیق شهیدم

طراحی

طبقه بندی موضوعی
خبرنامه پیامکی
کارنامه عملیاتهای دفاع مقدس
جنگ دفاع مقدس
قطعات عاشقانه

تلختـــــــرین جملـــــــه : دوستت دارم اما...
شیرین تـــــــرین جملـــــــه : ...اما دوستت دارم
به همین راحتی جابه جایی کلمات
زندگـــــــی را دگرگـــــــون میکنـــــــد.....!




گاهی چه اصرار بیهوده ایست اثبات دوست داشتنمان
چراکه بیشتر دوستمان دارند وقتی دوستشان نداریم!




از شانه*هات شروع کنم برسم به دست*هات
یا از دست*هات بروم بالا؟
یک وقت نگاهم نکنی!
دستپاچه می*شوم
لب*هات را می*بوسم.




سر دردم مسکنها را به تمسخر میگیرد!

درد من را از هر طرف که بخوانی شبیه توست




تو به احساست بیاموز نفس نکشد

هوای دل ها آلودست اینجا

فاصله یک عشق تا عشق بعدی

یک نخ سیگار است . . . !



دسـتـمـال کـاغـذی!

آری سـهـم اشـکـهـای مـن فـقـط هـمـیـن اسـت...

نـه قـلـب یـک آدم!



چه کسی برای عشقبازی ما
شعر اَتَــل مَتَـــل خواند
که پایت را به این راحتی از زندگیم
وَرچیــــــدی.....




میترســم از آدم هایی که عاشق نمی شوند،

ولی عاشق کردن را خوب بلدند...!





تمام نا تمام من!..... با تو تمام می شوم!



همیشه فقط
وقتی سوسک می دید
یاد من می افتاد
و من رو صدا می زد...



نــــامــــردهــــا...

" چـــــند بُـغــض ؟" بـه یــک گــــلو ...!؟

لطفـــــا ً یکــــی یکــــی بیاییـــــد ...




این روزها مجنون هم که بشوی...

لیلی ات را میبرند ...

با ماشین شاسی بلند...





زنان قـــــــــوی
دردهای خود را مانند کفشهای پاشنه بلند میپوشند !
مهــم نیست چقـــــدر اذیت می شوند
شما فقــــــط زیبایی آنهـا را می توانید بینیــد....



Komail

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی