شهدای مرصاد

وبلاگ شهدای مرصاد فعالیت در عرصه های فرهنگی،اجتماعی،مذهبی،سیاسی (ایران)
شهدای مرصاد
وبلاگ فرهنگی،اجتماعی "شهدای مرصاد"
(این وبلاگ در سال 92 و 93 جزء سه وبلاگ برتر استان خراسان رضوی شناخته شده)
بایگانی
یاد شهدا
آیه قرآن تصادفی مهدویت امام زمان (عج)
عملیات انتقام سخت

طراحی

رفیق شهیدم

طراحی

طبقه بندی موضوعی
خبرنامه پیامکی
کارنامه عملیاتهای دفاع مقدس
جنگ دفاع مقدس

افسران -  معاون دفتر مقام معظم رهبری: روابط ما با آمریکا حل شدنی نیست

به گزارش بی باک به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام محسن قمی در همایش بهشت از بهشت ویژه دانش‌آموزان عمره‌گذار در محل مجتمع فرهنگی تربیتی امام رضا (ع) اظهار کرد: امروز در مقابله با سلطه جهانی قرار داریم که قرآن از این سلطه جهانی با عنوان اصحاب تکاثر یاد می‌کند، اینها کسانی هستند که قدرت سیاسی، قدرت اقتصادی و خوش‌گذرانی را با خود به همراه داشته و امروز نیز می‌بینیم که اینها ادعا می‌کنند قدرت دنیا را به دست گرفته‌اند.

وی افزود: سلطه جهانی امروز ادعا می‌کند 75 درصد از رسانه‌های دنیا را در اختیار داشته، 90 درصد تجارت دنیا را از آن خود کرده، در مسائل سیاسی حق وتو دارد و همچنین در حوزه‌های علمی و هسته‌ای نیز مدعی بوده که پیشتاز است و در مقابل این افراد اصحاب کوثر که همان مستضعفان و محرومان هستند در قرآن با عنوان کسانی یاد می‌شود که در مقابل سلطه جهانی ایستادگی کرده و استکبار ستیز هستند.

فلسفه تاریخ استکبارستیزی دیدگاه امام(ره)، مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی است

معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه فلسفه تاریخ استکبارستیزی دیدگاه و نظر امام راحل، مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی است، گفت: باید در تمامی مسائل به ویژه در مورد مسئله‌ای نظیر مذاکره مطابق با منویات مقام معظم رهبری حرکت کرده و در ابتدا باید ببینیم سیاست راهبردی آنها در نظام جهانی چه بوده و به خاطر چه مسئله‌ای سر دشمنی را با ما گرفته‌اند؟ قطعا می‌دانند که مسئله سلاح هسته‌ای نیست چرا که آنها بیش از هر فرد دیگری آگاهند که استفاده ما از انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز است.


قمی با تاکید بر اینکه امروز شاهد پیوند مستحکم آمریکا و تروریست هستیم، خاطرنشان کرد: امروز آمریکا در حالی دم از حقوق بشر می‌زند که در تعداد زندانیان روی استالین را سفید کرده است، امروز شاهد حجم عظیم زندانیان به ویژه زندانیان کودک مشرف به اعدام در آمریکا بوده و همچنین اینهایی که ادعای حقوق بشر می‌کنند از هیچ ظلمی نسبت به زنان کوتاه نیامده و کرامت زن را زیرپا گذاشته و از آنان با عنوان ابزاری برای سرمایه‌داران، تبلیغات و تجارت بردگی و جنسی استفاده می‌کنند.

سیاست ما در برابر آمریکا بازدارندگی فعال استپ

وی با طرح این سئوال که چرا امروز مواضع دنیا ضدآمریکا شده است، تصریح کرد: نه ما بلکه بسیاری از افراد در عرصه جهانی اعتراف می‌کنند که فتح باب مقابله با آمریکا انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است اما این مسئله را به خاطر داشته و بر آن تاکید داریم که سیاست ما در برابر مواضع آمریکا سیاست بازدارندگی فعال است.

معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه ما به دنبال جنگ و قطعنامه نیستیم، گفت: سیاست بازدارندگی یعنی رشد و توسعه علمی و تکنولوژی، یعنی حفظ وحدت ملی برای منافع کشور و حرکتی همگام در قوای مختلف، آن‌چیزی که به هیچ وجه با آن کنار نمی‌آئیم حقوق مسلم ایران اسلامی است.

اجازه کوچکترین تعرض را به حرم حضرت زینت (س) نمی‌دهیم

قمی تصریح کرد: روابط ما با آمریکا به هیچ وجه حل شدنی نیست.

وی با اشاره به موج عظیم مدافعان حرم حضرت زینب (س) گفت: امروز آنچه در دفاع از حرم زینب (س) می‌بینیم این است که اجازه کوچکترین تهدید و تعرض را به حرم حضرت زینب (س) از سوی دشمنان نمی‌دهیم.

Komail

نظرات  (۱)

۱۱ آبان ۹۲ ، ۱۹:۲۶ قرارگاه منتظران شهادت
لبیک یا امام
با سلام و خداقوت
در راستای همکاری در فضای جنگ نرم وب سایت قرارگاه منتظران شهادت سایت شما را لینک کرده و لوگوی شما را در سایت خود قرار داده است.
لذا در صورت تمایل به همکاری و حمایت از ما لینک و لوگوی ما را در سایت خود قرار دهید
www.amalkard.msh313.com
msh313.com
info@msh313.com
آدرس لوگو
http://amalkard.msh313.com/images/arash/11.gif

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی