شهدای مرصاد

وبلاگ شهدای مرصاد فعالیت در عرصه های فرهنگی،اجتماعی،مذهبی،سیاسی (ایران)
شهدای مرصاد
وبلاگ فرهنگی،اجتماعی "شهدای مرصاد"
(این وبلاگ در سال 92 و 93 جزء سه وبلاگ برتر استان خراسان رضوی شناخته شده)
بایگانی
یاد شهدا
آیه قرآن تصادفی مهدویت امام زمان (عج)
عملیات انتقام سخت

طراحی

رفیق شهیدم

طراحی

طبقه بندی موضوعی
خبرنامه پیامکی
کارنامه عملیاتهای دفاع مقدس
جنگ دفاع مقدس


لیگ جهانی والیبال 2013

قهرمان اروپا به سختی ایران را شکست داد


در دیدار مرحله گروهی لیگ جهانی والیبال تیم ملی ایران مقابل صربستان 3 بر 2 شکست خورد.


در بیست و چهارمین دوره مسابقات لیگ جهانی والبیال تیم ملی ایران در سومین مسابقه خود در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی به مصاف صربستان رفت.

به گزارش فارس،صربستان در این دیدار موفق شد با نتیجه نزدیک سه بر دو ایران را شکست دهد.


ایران در این دیدار با ترکیب اولیه سعید معروف، محمد موسوی، آرمین شکری، فرهاد قائمی، حمزه زرینی، امیر غفور و فرهاد ظریف به میدان رفت.


در گیم اول این مسابقه با وجود این که ایران بازی خوبی از خود ارائه داد صربستان در نهایت توانست با حساب 26 بر 24 به برتری برسد.


در گیم دوم ایران ابتدا از حریف خود پیش فتاد و اختلافی 6 امتیازی ایجاد کرد اما در ادامه صربستان این فاصله را جبران کرد تا بازی با حساسیت بیشتری دنبال شود. در نهایت ایران این گیم را نیز با نتیجه 25 بر 24 به حریف خود واگذار کرد.


در گیم سوم این دیدار صربستان ابتدا از ایران پیش افتاد اما در ادامه تلاش بازیکنان باعث شد تا در این گیم در نهایت از حریف خود با اختلاف زیادی پیش بیافتند. شاگردان ولاسکو در این گیم 25 به 17 حریف خود را شکست دادند.


در گیم چهارم با توجه به پیروزی ایران در گیم سوم با روحیه ای که شاگردان ولاسکو به دست آوردند از همان ابتدا بازی را با قدرت آغاز کردند. ایران از همان ابتدا از حریف خود پیش افتاد تا اینکه در نهایت با نتیجه 25 بر 14 به پیروزی رسیدند تا نتیجه بازی در گیم پنجم مشخص شود.


ایران در گیم آخر از حریف خود شکست خورد تا در نهایت بازیده میدان شود. ایران این گیم را 19 بر 17 باخت و با این نتیجه تنها یک امتیاز گرفت.

Komail

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی