شهدای مرصاد

وبلاگ شهدای مرصاد فعالیت در عرصه های فرهنگی،اجتماعی،مذهبی،سیاسی (ایران)
شهدای مرصاد
وبلاگ فرهنگی،اجتماعی "شهدای مرصاد"
(این وبلاگ در سال 92 و 93 جزء سه وبلاگ برتر استان خراسان رضوی شناخته شده)
بایگانی
یاد شهدا
آیه قرآن تصادفی مهدویت امام زمان (عج)
عملیات انتقام سخت

طراحی

رفیق شهیدم

طراحی

طبقه بندی موضوعی
خبرنامه پیامکی
کارنامه عملیاتهای دفاع مقدس
جنگ دفاع مقدس

SMS

پیامک روز خرداد 91


من چرک نویس احساسات تو نیستم !


“دوستت دارم” هایت را جای دیگری تمرین کن  !

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

همین که فهمید غـــــــــــم دارم آتش گرفت

به خودت نگیر رفیق !!!!!

سیـــــــــــــ ــگارم را گفتم

* * * * * * * * * * * * * * * * *


این‌روزها دلم بیمار است.. هی دارد بالا می‌آورد پس‌مانده‌های تو را …!


* * * * * * * * * * * * * * * * *


انگشتم را نخ بسته ام تا به یاد آورم فراموشت کرده ام !

 

سفری به دور دنیاست ، وقتی دستانم تا انتها ، رویت را نوازش می کنند . . .


*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

سلام میکنم از روی مهربانی / سلام میکنم از روی شادمانی

سلام میکنم تا جان دارم / که خواننده این سلام را دوست دارم


* * * * * * * * * * * * * * * * *

دلی دارم ز جنس سنگ و شیشه/چنان مهرت به جانم کرده ریشه

که در شش گوشه قلبم نوشته/عزیزم،دوستت دارم همیشه!


* * * * * * * * * * * * * * * * *

بعد از گرفتن دست هایت، تمام دنیا را لمس خواهم کرد تا عشق به همه سرایت کند ...!


                        *  * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتی حالت بده روحت بی پناهه / میبینی هر کاری کردی اشتباهه

وقتی به جز شب هیچ رنگی توی نگات نیست / وقتی کسی اندازه تنهاییات نیست


* * * * * * * * * * * * * * * * *

به سلامتیه تنهایی و به سلامتیه همه ی اونایی که فهمیدن هیشکی تو این

دنیا لیاقت دوست داشتنو نداره.


 
*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

به دوستم گفتم سه بار پشت سر هم بگو

سه سیر سرشیر سه شیشه شیر !

نامبرده حدود یک ساعته لکنت زبون گرفته ! :) )

* * * * * * * * * * * * * * * * *

یه بار شیطون گولم زد، رفتم از جیب بابام ۲۵ تومن (۲۵ تا یه تومنی) ورداشتم

رفتم پفک اینا خریدم، عصرش عذاب وجدان گرفتم،

رفتم از کیف مامانم ۵۰ تومن ورداشتم گذاشتم تو جیب بابام.


* * * * * * * * * * * * * * * * *

یکی از بدترین لحظه های زندگی وقتیه که فیلم رقصیدنت رو توی جمع نگاه می کنی :دی

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

بهانه های دنیا تو را از یادم نخواهد برد ، من تو را در قلبم دارم نه در دنیا


 * * * * * * * * * * * * * * * * *


نفست باران است

دل من تشنه ی باریدن ابر  , دل بی چتر مرا مهمان کن !

 * * * * * * * * * * * * * * * * *

تنهایی یعنی : ذهنم پر از تو و خالی از دیگران است
اما کنارم خالی از تو و پر از دیگران است !

 * * * * * * * * * * * * * * * * *
Komail

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی